Atgriešana

1. Prasības atgriežamajiem produktiem

1.1. Patērētājam ir tiesības iepazīties ar produktu tādā veidā, kas nepieciešams, lai noskaidrotu produkta raksturu, īpašības un darbību. Šim mērķim patērētājs ir tiesīgs iepazīties preci tikai tā, kā tas parasti ir atļauts veikalā (Patērētāju tiesību aizsardzības likums). Atgriezt var tikai nevainojamu, neizmantotu preci ar oriģinālo iepakojumu un cenu zīmēm.

1.2. Visi atgriežamie produkti jāievieto kastē vai plastmasas maisiņā. Nedrīkst sabojāt oriģinālo iepakojumu, līmējot uz tā uzlīmes . Produktiem jābūt iepakotiem tā, lai tos nevarētu sabojāt transportēšanas laikā.

1.3. Atgriežamajam produktam jāpievieno atgriešanas veidlapa, kas pievienota pasūtījumam. Jūs varat izdrukāt atgriešanas veidlapu šeit.


2. Preču apmaiņa

2.1. NS King interneta veikalā iegādātās preces nevar apmainīt pret citu izmēru vai modeli.


3. Preču atgriešana, līguma atcelšana, naudas atmaksa

3.1. Pircējam ir tiesības bez pamatojuma atkāpties no līguma 30 kalendāro dienu laikā pēc preces saņemšanas. Pirmo 14 dienu laikā uz pakomātu nosūtītās preces var atgriezt bez maksas, izmantojot SMS paziņojumā norādīto atgriešanas kodu.

3.2. Lai atgrieztu preci, Pircējam jāaizpilda precei pievienotā preču atgriešanas veidlapa un kopā ar preci jānogādā NS King, Rieker vai Bugatti veikalā. Ar pakomāta vai kurjera starpniecību pasūtītos sūtījumus var atgriezt ar atbilstošā servisa starpniecību 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas.

3.3. Tiešās izmaksas, kas saistītas ar preču atgriešanu, sedz Pircējs. Preci nevar atgriezt , ja ir bojāts oriģinālais iepakojums.

3.4. Lai nodrošinātu preču piemērotību, t.i. preces īpašības un darbību, Pircējam ir atļauts apskatīt un pielaikot preci tā, kā tas parasti ir atļauts mazumtirdzniecības veikalā. Vienlaikus ir jānodrošina, lai preces un tās iepakojuma stāvoklis nepasliktinās. Piemēram, iepazīstoties ar produktu, jūs varat pielaikot apavus, bet nevarat tos valkāt. Preces izmantošana jebkādā citā veidā var izraisīt preces pasliktināšanos tā, ka paredzamā preces pārdošanas cena, pārdodot ar tādiem pašiem nosacījumiem, vairs nebūs tāda pati kā līdzvērtīgai jaunai Pārdevēja pārdotai precei, bet gan zemāka. Cita starpā par preces izmantošanu citā veidā var tikt uzskatīta, ja Pircējs ir noņēmis precei piestiprinātos elementus (piemēram, aizsarg plēves, etiķetes), kas tika uzklātas precei, lai aizsargātu tās stāvokli, un tā rezultātā , pēc to noņemšanas paredzamā preču pārdošanas cena, pārdodot ar tādiem pašiem nosacījumiem, būs zemāka nekā pārdevēja pārdotai līdzvērtīgai jaunai precei.

3.5. Atgriešanas tiesības neattiecas uz apavu kopšanas līdzekļiem un Collonil zīmola precēm.

3.6. Ja Pircējs atsakās no darījuma, Pārdevējs, ievērojot pārdošanas noteikumos norādītos rekvizītus, nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no Pircēja pirkuma atteikuma saņemšanas dienas, atgriež Pircējam pirkuma summu bez piegādes izmaksām. Naudas atmaksa tiek veikta uz to pašu bankas kontu, no kura tika apmaksāts pirkums.


4. Ja pasūtījums tika saņemts pakomātā

  • Ja iespējams, atgrieziet sūtījumu tuvākajā NS King / Rieker veikalā.
  • Izmantojiet atgriešanas kodu, kas norādīts SMS ziņojumā, kods ir derīgs 14 dienas.
  • Pievienojiet aizpildītu atgriešanas lapu atgriežamajam produktam.
  • Izvēlieties pakomātā "atgriezt sūtījumu" un sekojiet turpmākajām norādēm.

5. Ja pasūtījums tika saņemts caur kurjeru

  • Ja iespējams, atgrieziet sūtījumu tuvākajā NS King / Rieker veikalā.
  • Ja šāda iespēja nav pieejama, sazinieties ar mums, un mēs nosūtīsim kurjeru pēc jūsu sūtījuma atgriešanas vai sniegsim norādījumus, kā atgriezt preci caur pakomātu.


Informāciju par defektīvu preču atgriešanu un prasību iesniegšanu varat atrast šeit.