;

Pārdošanas noteikumi

Spēkā no 25.10.2024


1.VISPĀRĒJIE NOTEIKUMI

1.1. Vispārējie pārdošanas noteikumi (turpmāk: Noteikumi) interneta veikals NS King (turpmāk: Interneta veikals ) tiek piemērots NS King interneta veikala pirkumiem pēc adreses https://www.nsking.lv Preces pārdevējs: Sia „NITTIS” (turpmāk: pārdevējs), adrese: Noliktavu iela 2, Dreiliņi, Ropažu novads, LV-2130, Latvija, telefona numurs: +371 20 400 230 , e-pasts: eveikals@nsking.eu . Šie noteikumi tiek pielietoti un darbojas starp visām personām (turpmāk: Pircējs) un Pārdevēju veicot pirkumu caur interneta veikalu NS King.

1.2. Pārdevējam ir tiesības vienpersoniski papildināt, veikt izmaiņas un publicēt jaunus noteikumus pēc adreses https://nsking.lv/terms-and-conditions/. Ja pircējs ir veicis pirkumu līdz jauno noteikumu spēkā stāšanās brīdim , uz šo pirkumu darbosies noteikumi, kas bija aktuāli pirms jauniem noteikumiem.

1.3. Pirms pirkuma veikšanas Pircējs var saglabāt, izdrukāt un pēc nepieciešamības reproducēt (pielietot) noteikumus. Veicot pirkumu interneta veikalā Pircējs automātiski piekrīt interneta veikala lietošanas noteikumiem.

1.4. Papildus noteikumiem, veicot pirkumu interneta veikalā, Pircējs un Pārdevējs arī apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.


2.PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANA

2.1. Veikt pasūtījumu NS King interneta veikalā ir iespējams ieejot sistēmā, kā klientam vai arī bez reģistrācijas, kā viesim.

2.2. Pircējs izvēlas vēlamo preci interneta veikalā un pievieno to grozam.

2.3. Pircējs izvēlas piegādes veidu un vietu.

2.4. Pircējs apstiprina izvēlētās preces no groza , spiežot pogu „pasūtīt” un veic apmaksu par pasūtīto preču veidu un daudzumu lietojot interneta veikalā iestrādātos maksājuma rīkus . pirms pirkuma veikšanas Pircējs pārbauda, vai visa informācija ir precīza un atbilst Pircēja vēlmēm.

2.5. Pēc preces apmaksas Pircējam nepieciešams nospiest pogu „ Atgriezties pie pārdevēja”

2.5.1. Pircējs ir atbildīgs par precīzu kontaktinformācijas sniegšanu.

2.5.2. NS KING nav atbildīgs par paku piegādes kavēšanos un/vai nepiegādātiem sūtījumiem nepareizas kontaktinformācijas sniegšanas dēļ.

2.6. Pārdevējs automātiski nosūta pircējam e-pastu par saņemto pasūtījumu un preces apmaksu.

2.7. Pārdevējam ir tiesības atteikties no pasūtījuma un lauzt noslēgto pirkšanas – pārdošanas līgumu, iepriekš nosūtot vēstuli pircējam uz e-pastu par atteikuma iemesliem (piemēram: prece nav pieejama). Pārdevēja pirkuma atteikuma gadījumā pasūtījuma izmaksas Pircējam tiks atgrieztas nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā. Naudas atmaksa tiek veikta uz to pašu bankas kontu, no kura tika apmaksāts pirkums.

2.8. Pēc pasūtījuma veikšanas Pircējam pa e-pastu tiek nosūtīts rēķins, ar kuru Pārdevējs apliecina, ka ir pieņēmis Pircēja pasūtījumu un ar kura palīdzību tiek uzskatīts, ka starp Pārdevēju un Pircēju noslēgts pirkuma-pārdošanas līgums. Ja rēķinā ir kļūdas (nepareiza prece, daudzums utt.), Jums nekavējoties jāsazinās ar klientu apkalpošanas dienestu pa e-pastu vai tālruni.


3. PRECES CENA, MAKSĀJUMA IESPĒJAS, KLIENTA KARTES PRIEKŠROCĪBAS

3.1. Visas cenas NS King interneta veikalā nopērkamajām precēm ir norādītas eiro un ietver PVN.

3.2. Preču cenas mazumtirdzniecības veikalos un tiešsaistes veikalos var atšķirties.

3.3. NS King klienta kartes atlaide attiecas uz klientu, kurš ir pieteicies interneta veikala sistēmā. Klienta kartes atlaide neattiecas uz piegādes izmaksām.

3.4. Norēķināties par precēm iespējams, izmantojot NS King interneta veikala tiešsaistes vidē norādītās metodes. Pasūtījuma cenai var tikt pievienota apkalpošanas maksa saskaņā ar līgumu, kas noslēgts starp Pircēju un bankas vai kredītkartes izsniedzēju vai Pircēju un finanšu pakalpojumu sniedzēju.

3.5. Apmaksas iespējas interneta veikalā:

3.5.1. Pircējs iepriekš apmaksā preces izmaksas un piegādes izmaksas pilnā apmērā par pasūtījumu. Maksājums tiek veikts ārpus interneta veikala Maksekeskus AS maksājumu centra drošajā vidē. Pārdevējam nav piekļuves pircēja bankas vai kredītkartes informācijai.

3.6. Pārdošanas cenai tiks pievienota piegādes maksai saskaņā ar pārdošanas noteikumu 4.punktu. Ja Pircējs izvēlas saņemšanas piegādes veidu- pašizvešana, piegādes maksa netiek pievienota.


4. REČU SAŅEMŠANA

4.1. Preču saņemšanas vispārīgie nosacījumi

4.1.1. Preci var pasūtīt izņemšanai veikalos NS King, Rieker, Bugatti vai ar kurjerpasta starpniecību uz pakomātu vai Pircēja norādīto adresi. Kuru pakomātu un kādu kurjer dienestu var izmantot sūtījuma saņemšanai, tiek norādīts interneta veikalā veicot pirkumu, izvēloties piegādes veidu.

4.2. Preču saņemšana no veikalā

4.2.1. Preces tiek piegādātas veikala darba laikā.

4.2.2. Par pasūtījuma izpildi un gatavību saņemšanai Pircējs tiks informēts ar SMS īsziņu uz pasūtījumā norādīto tālruņa numuru.

4.2.3. Preces tiek izsniegtas Pircējam, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (personas ID karte, pase) un pasūtījuma numuru. Ja nav personu apliecinoša dokumenta, Pārdevējs var atteikties izsniegt preces.

4.2.4. Pārdevējs nav atbildīgs par Pircējam nodarītajiem zaudējumiem, ja no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ trešās personas ir saņēmušas rēķina kopiju vai unikālu pasūtījuma numuru un uz tā pamata preces tika izsniegtas.

4.2.5. Saņemot preces no veikala, pasūtījuma summai netiek pievienotas piegādes izmaksas.

4.2.6. Ja Pircējs preces neizņem 7 kalendāro dienu laikā, Pārdevējs uzskata, ka Pircējs ir atcēlis pasūtījumu un nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā, atgriež Pircējam pirkuma summu uz to pašu bankas kontu, no kura pirkums tika apmaksāts.

4.3. Preču saņemšana no pakomāta

4.3.1. Pie preces piegādes ,Pircēja izvēlētajā pakomātā, preces cenai tiek pievienota piegādes maksa. Ja pasūtījuma vērtība pārsniedz 59 eiro, piegādes izmaksas netiek pievienotas.

4.3.2. Par preces ievietošanu pakomātā Pircējs tiek informēts ar SMS īsziņu, kurā ir unikāls durvju kods pakomāta durvju atvēršanai un atgriešanas kods, kas nepieciešams sūtījuma atgriešanai.

4.3.3. Pārdevējs nav atbildīgs par Pircējam nodarītajiem zaudējumiem, ja no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ trešās personas ir saņēmušas unikālu pakomāta kodu un preces tiek saņemtas, pamatojoties uz šo kodu.

4.3.4. Preces glabāšanas laiks pakomātā ir 7 (septiņas) kalendārās dienas. Ja Pircējs nav saņēmis preci no pakomāta pēc uzglabāšanas termiņa beigām, Pārdevējs uzskata, ka Pircējs ir atcēlis pasūtījumu un nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā, atgriež Pircējam pirkuma summu. uz to pašu bankas kontu, no kura tika apmaksāts pirkums.

4.4. Preču saņemšana ar Omniva kurjeru

4.4.1. Izvēloties Omniva kurjer dienestu preču piegādei, preces cenai tiek pievienota piegādes maksa.

4.4.2. Preču piegādes laiks tiek iepriekš saskaņots ar Pircēju pa tālruni. Ja iepriekšējas izsaukuma laikā izrādīsies, ka Pircējs nevar saņemt preci 3 (trīs) dienu laikā no preces piegādes dienas Omnivā (izņemot svētdienas un svētku dienas), kurjera sūtījums tiks nogādāts Omniva pakomātā vai pasta nodaļā. Pircējs tiks informēts par sūtījuma piegādes vietu un laiku.

4.4.3. Ja ar Pircēju nevar sazināties 3 (trīs) dienu laikā, kurjera sūtījums tiks nosūtīts uz Omniva pakomātu vai pasta nodaļu piegādei, un piegāde uz Pircēja adresi netiks veikta. Pircējs tiks informēts par sūtījuma piegādes vietu un laiku.

4.4.4. Kurjera pakas, kuras kurjers nevarēja piegādāt, tiek glabātas pasta nodaļā vai pakomātā 15 kalendārās dienas.

4.4.5. Preces, kas tiek piegādātas Pircējam un atgrieztas pēc viņa pieprasījuma, tiek pieņemtas visās pasta nodaļās un pakomātos. Atgriežot paku, tajā jāiekļauj oriģinālā adreses karte.

4.5. Preču kontrole

4.5.1. Saņemot preci, Pircējs apņemas rūpīgi atvērt paku, nesabojājot iepakojumu un preci. Ja preces iepakojumu var atvērt, to nesabojājot, bet Pircējs ir sabojājis iepakojumu, Pārdevējam, atgriežot preci, ir tiesības pieprasīt atlīdzināt zaudējumus, kas radušies preces iepakojuma vērtības samazināšanās dēļ, kas tiek ieturēta no Pircējam atdotās pirkuma summas. Ja preces iepakojumu nav iespējams atvērt, to nesabojājot, Pircējs nav atbildīgs par bojāto iepakojumu.

4.5.2. Ja Pircējs, saņemot preci, atklāj, ka viņam ir nosūtīta nepareiza vai bojāta prece vai prece nav nonākusi pie Pircēja labā stāvoklī un slēgtā iepakojumā, viņam nekavējoties par to jāziņo Pārdevēja klientu atbalsta dienestam.

4.5.3. Pārdevējs ir atbildīgs par Pircēja piegādātajām precēm tās transportēšanas laikā. No preces saņemšanas brīža, nejaušas preces bojāejas un bojājumu risks pāriet uz Pircēju.

4.6. Iepakojuma atgriešana

4.6.1. Interneta veikalā iegādāto preču iepakojumu (kartona kastes un kastes, papīra maisiņi, ietinamais papīrs, aploksnes un kartona kastes ar līmlenti) var atgriezt papīra un iepakojuma konteineros. Detalizētāka informācija par atgriešanas vietām un šķirošanas instrukcija atrodama mājas lapā www.atkritumi.lv


5. KLIENTA PERSONAS DATU APSTRĀDE

5.1. Pārdevējs apstrādā pircēja sniegtos personas datus, kurus pircējs ievadījis interneta veikala sistēmā (ieskaitot vārdu, uzvārdu, telefona numuru, adresi, e-pasta adresi).galvenokārt , lai izpildītu pircēja pasūtījumu un piegādātu pasūtījumu pircējam, pēc Pārdevēja datu aizsardzība nosacījumiem.

5.2. Papildus Pārdevēja datu aizsardzības nosacījumiem, to klientu personas dati, kuri pieslēdzas interneta veikalā, tiek apstrādāti saskaņā ar klienta kartes noteikumiem.


6. PREČU ATGRIEŠANA, LĪGUMA ATCELŠANA, NAUDAS ATMAKSA

6.1. Pircējam ir tiesības bez pamatojuma atkāpties no līguma 30 kalendāro dienu laikā pēc preces saņemšanas (izņemot gadījumus, kad tiek atklāti preces defekti, skatīt 8. punktu). Pirmo 14 dienu laikā uz pakomātu nosūtītās preces var atgriezt bez maksas, izmantojot SMS paziņojumā norādīto atgriešanas kodu.

6.2. Lai atgrieztu preci, Pircējam jāaizpilda precei pievienotā preču atgriešanas veidlapa un kopā ar preci jānogādā NS King, Rieker vai Bugatti veikalā. Ar pakomāta vai kurjera starpniecību pasūtītos sūtījumus var atgriezt ar atbilstošā servisa starpniecību 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Detalizētāks apraksts par sūtījuma atgriešanu atrodams NS King mājas lapā www.nsking.lv. Atgriešanas veidlapu var atrast šeit: Atgriešanas veidlapa.

6.3. Tiešās izmaksas, kas saistītas ar preču atgriešanu, sedz Pircējs. Preci nevar atgriezt oriģinālajā iepakojumā, ja preci nebija iespējams atvērt, nesabojājot iepakojumu.

6.4. Lai nodrošinātu preču piemērotību, t.i. preces īpašības un darbība, Pircējam ir atļauts apskatīt un pielaikot preci tā, kā tas parasti ir atļauts mazumtirdzniecības veikalā. Vienlaikus ir jānodrošina, lai preces un tās iepakojuma stāvoklis nepasliktinās. Piemēram, iepazīstoties ar produktu, jūs varat pielaikot apavus, bet nevarat tos valkāt. Preces izmantošana jebkādā citā veidā var izraisīt preces pasliktināšanos tā, ka paredzamā preces pārdošanas cena, pārdodot ar tādiem pašiem nosacījumiem, vairs nebūs tāda pati kā līdzvērtīgai jaunai Pārdevēja pārdotai precei, bet gan zemāka. Cita starpā par preces izmantošanu citā veidā var tikt uzskatīta, ja Pircējs ir noņēmis precei piestiprinātos elementus (piemēram, aizsarg plēves, etiķetes), kas tika uzklātas precei, lai aizsargātu tās stāvokli, un tā rezultātā , pēc to noņemšanas paredzamā preču pārdošanas cena, pārdodot ar tādiem pašiem nosacījumiem, būs zemāka nekā pārdevēja pārdotai līdzvērtīgai jaunai precei.

6.5. Gadījumā, ja Pircējs nav izmantojis preci atbilstoši atļautajai nepieciešamībai, preces apskatei un pielaikošanai 6.5.punktā paredzētajā veidā, kā rezultātā atgrieztā prece ir sabojājusies vai preces vērtība samazinājās, tai skaitā radušies bojājumi Preču iepakojumam. Atbildību par preces vērtības samazināšanos, kas radusies preču lietošanas dēļ, uzņemas Pircējs. Šajā gadījumā Pārdevējam ir tiesības pieprasīt no Pircēja atlīdzību par vērtības samazināšanos, kas radusies preces lietošanas rezultātā. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji ieturēt kompensāciju, kas atbilst vērtības samazinājumam no Pircējam atdotās pirkuma summas.

6.6. Preces vērtības samazinājuma pakāpi nosaka Pārdevējs, nepieciešamības gadījumā izmantojot eksperta atzinumu. Preču ražotājs un importētājs tiek pieņemti kā eksperti. Ja Pircējs nepiekrīt viedoklim par vērtības samazinājumu, tad Pārdevēja izvēlēta neatkarīga ekspertu aģentūra sniedz obligātu slēdzienu par vērtības samazinājumu.

6.7. Atgriešanas tiesības neattiecas uz apavu kopšanas līdzekļiem un Collonil zīmola precēm.

6.8. Ja Pircējs atsakās no darījuma, Pārdevējs, ievērojot pārdošanas noteikumos norādītos rekvizītus, nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no Pircēja pirkuma atteikuma saņemšanas dienas, atgriež Pircējam pirkuma summu bez piegādes izmaksām. Naudas atmaksa tiek veikta uz to pašu bankas kontu, no kura tika apmaksāts pirkums.


7. PREČU APMAIŅA

7.1. NS King interneta veikalā iegādātās preces nevar apmainīt pret citu izmēru vai modeli.


8. PIETEIKTĀS PRASĪBAS UN ATBILDĪBA

8.1. Pārdevējs ir atbildīgs par iegādātās preces neatbilstību divus gadus no preces piegādes dienas Pircējam. Pircējs apņemas informēt Pārdevēju par preces neatbilstību saprātīgā termiņā pēc tās atklāšanas, tas ir, iesniegt pretenziju. Nekvalitatīvas preces turpmāka izmantošana pēc defekta vai defekta konstatēšanas un pretenzijas iesniegšanas, nav pieļaujama.

8.2. Pircējam pretenziju jāiesniedz jebkurā no NS King, Bugatti vai Rieker veikaliem, aizpildot pretenzijas veidlapu. Pretenzijā jānorāda Pircēja vārds, uzvārds, kontaktinformācija, pasūtījuma numurs, pretenzijas iesniegšanas datums, preces defekts un pretenzijas saturs, kā arī pretenzijai jāpievieno pirkumu apliecinošs dokuments. Pārdevējs uz Pircēja sūdzību atbild rakstiski vai rakstiski atveidojamā formā 15 darba dienu laikā.

8.3. Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem vai citām sekām, kas radušies no Pircēja nepareizi sniegtās informācijas, pasūtījuma izpildes laikā, tai skaitā piegādes aizkavēšanos, ja to izraisījuši no Pārdevēja neatkarīgi apstākļi.

8.4. Pārdevējs nav atbildīgs par bojājumiem, kas radušies pasūtītās preces nepareizas lietošanas rezultātā.

8.5. Strīdus, kas rodas starp Pārdevēju un Pircēju, puses risina pārrunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, Pircējam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) pēc adreses: Brīvības iela 55, Centra rajons, Rīga, LV-1010 strīda ārpustiesas risināšanai. Turklāt Eiropas Savienības elektroniskā ODR (tiešsaistes strīdu izšķiršanas) platforma ir pieejama visiem klientiem, lai risinātu ar tiešsaistes pārdevējiem saistītas sūdzības: http://ec.europa.eu/odr.