PIEGĀDE
UZMANĪBU! Omniva pārslodzes dēļ pasūtījumu piegādes laiks var tikt pagarināts.
Pasūtījumu piegāde notiek tikai Latvijas Republikas robežās.
PIEGĀDE AR KURJERU LĪDZ DURVĪM
- Pasūtījuma piegādes periods: no 2 līdz 7 darba dienām no pasūtījuma apmaksas brīža.
- Kurjers sazināsies ar Jums pa pasūtījumā norādīto telefona numuru un/vai atsūtīs SMS ar informāciju par aptuveno piegādes laiku.
- Piegādes laiks: no plkst. 8.00 līdz 20.00 no pirmdienas līdz sestdienai.
- Lūdzu, ņemiet vērā – pēc pasūtījuma apmaksas, izmaiņas pasūtījumā netiek veiktas.
- Maksa par piegādi ar kurjeru līdz mājas durvīm Latvijas teritorijā ir no 2,99 € - 6,99 €.
PAKOMĀTI OMNIVA
- Omniva – sūtījumu termināli-pakomāti, kuri atrodas pie tirdzniecības centriem un citās vietās. Ar pakomātu adresēm var iepazīties šeit>>
- Pasūtījuma piegādes periods: no 2 līdz 7 darba dienām no pasūtījuma apmaksas brīža.
- Uz pasūtījumā norādīto telefona numuru tiks atsūtīta SMS ar informāciju, ka sūtījums piegādāts izvēlētajā pakomātā.
- Sūtījumu var izņemt no pakomāta jebkurā Jums ērtākajā laikā no sūtījuma piegādes brīža.
- UZMANĪBU: sūtījumu nepieciešams izņemt no pakomāta 7 kalendāro dienu laikā no piegādes brīža.
- Lūdzu, ņemiet vērā – pēc pasūtījuma apmaksas, izmaiņas pasūtījumā netiek veiktas.
- Maksa par piegādi uz pakomātu Latvijas teritorijā ir no 1,99 € - 4,99 €.
Bezmaksas piegāde uz pakomātu pasūtījumiem virs 49 € (iegādājoties maksmiāli 3 preces).
KĀ SEKOT LĪDZI SAVAM PASŪTĪJUMAM
- Jūs vienmēr varat sekot līdzi savam pasūtījumam sadaļā Mani pasūtījumi.
- Tiklīdz Jūsu pasūtījums būs nokomplektēts un nosūtīts no mūsu noliktavas, Jūs saņemsiet e-pastu ar informāciju, ka pasūtījums ir ceļā.
BOJĀJUMS UN/VAI NEATBILSTĪBA
- Mēs rūpīgi apskatām katru sūtījumu, kuru sūtām no mūsu noliktavas.
- Ja Jūs saņēmāt bojātu sūtījumu, lūdzam:
- Zvanīt mums pa telefonu + 371 20400230 (darba dienās no plkst.8:30-16:30)
- vai rakstīt e-pastu eveikals@nsking.eu
- Nelieli sūtījuma iepakojuma bojājumi ir iespējami un tas ir normāli, bet, ja bojājumi ir ievērojami, mēs lūdzam rīkoties sekojoši:
- Ja sūtījuma iepakojums ievērojami bojāts, lūdzam, atvērt iepakojumu un pārbaudīt pasūtījuma stāvokli kurjera klātbūtnē. Ja prece ir kārtībā, pieņemiet pasūtījumu un parakstiet to, bet uz rēķina vai uz jebkura cita dokumenta, kurš apliecina pasūtījuma saņemšanu, atstājiet piezīmi par bojājumu.
- Ja pēc iepakojuma atvēršanas, tika konstatēts, ka prece ir bojāta – Jums ir tiesības atteikties no preces. Šajā gadījumā kurjera klātbūtnē sastādiet brīvā formā aktu par preces atklātiem bojājumiem un uzreiz sazinieties ar mums!
- Kad Jūs sazināsieties ar mūsu Klientu apkalpošanas nodaļu, lūdzu, nosauciet Jūsu pasūtījuma numuru, vārdu, uzvārdu un sūtījuma numuru (visa informācija tika nosūtīta uz Jūsu e-pastu, kā arī ir norādīta uz sūtījuma iepakojuma).
- Tiklīdz mēs saņemsim preci atpakaļ, mēs izdarīsim visu iespējamo, lai atgrieztu Jums pirkuma summu pēc iespējas ātrāk. Parasti naudas līdzekļi par atgriezto preci tiek ieskaitīti klienta bankas kontā 8-10 dienu laikā no preces atgriešanas apstiprinājuma brīža, atkarībā no klienta bankas politikas, bet ne vēlāk par 30 dienām kopš preces saņemšanas brīža SIA „Nittis” noliktavā.