Biežāk uzdotie jautājumi

Šeit jūs atradīsiet atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem.

Vai tirdzniecības pārstāvniecībās ir iespējams iegādāties interneta veikalā izliktās preces?

Jā, preces, kas ir izliktas interneta veikalā, var iegādāties arī NS King tirdzniecības pārstāvniecībās. Preces lapā uzspiežot uz saites "Pieejamība veikalos", var redzēt, kurās pārstāvniecībās šis modelis ir pieejams un kādi ir izmēri.

Kā izvēlēties pareizo izmēru?

Norādījumus, kā izvēlēties izmēru var atrast produkta lapā, noklikšķinot uz cilnes “Informācija par izmēriem”, kas sniedz informāciju par izmēriem katram konkrētajam produktam un ieteikumus izmēra izvēlei.

Cik ātri prece tiks piegādāta?

Visas preces, kas tiek pārdotas, ir pieejamas mūsu veikalos, tādēļ jūsu pasūtījums tiks nosūtīts jau nākamajā darba dienā. Parasti sūtījums klientam tiek piegādāts 3-5 darba dienu laikā (tas ir saistīts ar faktu, ka mēs sūtām preces no Igaunijas uz Lietuvu, vai no Latvijas uz Igauniju).

Ko darīt, ja pasūtītā prece neder?

Visvienkāršākais un ātrākais veids, kā atgriezt preci, ir atnest to uz tuvāko NS King veikalu. Ja preces tika pasūtītas caur Smartpost vai Omniva pakomātu, Jūs varat atgriezt preces tādā pašā veidā caur pakomātu bez maksas. Citos gadījumos preces jānosūta uz mūsu biroju. Plašāku informāciju var atrast lapā "Atgriešanas un apmaiņas noteikumi".

Kāpēc es nesaņēmu pasūtījuma apstiprinājumu uz savu e-pasta adresi?

Ja pasūtījuma apstiprinājums nepienāca uz e-pasta adresi, iespējams, tas tika novirzīts uz surogātpastu. Galvenokārt tas notiek, izmantojot vietni gmail.com.

Ja pasūtītās preces nav nonākušas pie pasūtītāja?

Pa e-pastu nosūtītajā pasūtījuma apstiprinājumā ir sūtījuma izsekošanas numurs, ar kuru jūs varat izsekot, kur atrodas prece. Ja nevarat tur atrast nepieciešamo informāciju, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.

Kur ievadīt atlaides kodu?

Atlaides kods jāievada, veicot pasūtījumu, lapā "Grozs". Zem preču saraksta būs saite "Vai Jums ir atlaides kods?". Noklikšķinot uz šīs saites, parādīsies logs koda ievadīšanai. Informācija par atlaidi parādīsies labajā pusē, ailē "Atlaide".

Vai visos veikalos ir tāda pati cena kā interneta veikalā?

Cenas veikalos un interneta veikalā var atšķirties atkarībā no firmām un preču atlaidēm.

Vai ir iespējams pasūtīt preces veikalā?

Jā. Lai to izdarītu, nosūtiet e-pastu uz eveikals@nsking.eu ar šādu informāciju: vēlamā prece, izmērs, jūsu tālruņa numurs un jums tuvākā NS King veikala nosaukums. Latvijā un Lietuvā šis pakalpojums īslaicīgi nav pieejams.

Vai ir iespējams izmantot dāvanu karti interneta veikalā?

Papīra un plastmasas dāvanu kartes var izmantot tikai NS King pārstāvniecības vietās.

Vai ir iespējams rezervēt preci?

Jā, preces var rezervēt maksimāli uz laiku līdz 24 stundām. Lai to izdarītu, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu +372 59 11 77 99 eveikals@nsking.eu (8:30-16:00)

Vai par interneta veikalā pasūtītajām precēm var norēķināties uz nomaksu?

Pašlaik tādas iespējas nav.

Kurās valstīs ir iespējams pasūtīt preces no veikala NS King?

Šobrīd sūtām pasūtījumus uz Igauniju, Latviju, Lietuvu.